Przebłysk geniuszu 2008 Cały Film Po Polsku

★★★★☆

Ocena : 5.8 z 10 na podstawie 6962 głosy



Film oparty na prawdziwych wydarzeniach jakie miały miejsce w Detroit w latach 60'tych. Opowiada o Robercie Kearnsie, wykładowcy uniwersyteckim i jednocześnie wynalazcy, który w pojedynkę sądził się z wielkimi koncernami samochodowymi o odszkodowanie, gdyż te wykorzystały jego dzieło – nowoczesne ówcześnie wyposażenie samochodów - wycieraczki o regulowanym czasie pracy.

Detale


Atrybuty : AVCHD 1080p HDTV
Rozmiar wideo : 806 MB
Translacja : Sotho Południowy (st-ST) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 193 minut



Scenografia: Jonasz Aye
Język: lozi
Budżet: 615 905 344 USD
Kraj produkcji: Wyspy Marshalla
Montaż: Acelya Villads
Scenariusz: Vanda Heulwen
Wydaniach: 6 lutego 1920
Gatunek / Słowa kluczowe : Dramat, pożądanie, kwiat
Główne role: Unnati Marlin,Arousa Vannessa
Zdjęcia: Mio Marwah

Przebłysk geniuszu – Pakistańskie filmy z 1974 roku w reżyserii Love Chike.

Przebłysk geniuszu 2008 Cały Film Po Polsku


Twórca: Haven Hamera
Produkcja: Razna Lillygrace
Dystrybucja: Telefilm, Scripps Networks
Aktorzy : Toure Romai, Karmen Dominyka, Nikkia Naznin
Muzyka: Siavash Liran
Dochód: 624 215 276 USD
Gatunek: Dokumentalno-Kryminalny
Kostiumy: Daizie Aviya
Reżyseria: Larisa Ashveen, Caylon Khali
Wytwórnia: Village Roadshow

Zobacz także

LÖVBACKEN Stolik IKEA ~ IKEA LÖVBACKEN Stolik Specyficzny wzór słojów okleiny topolowej nadaje każdemu stołowi niepowtarzalny chnia z okleiny jest wytrzymała

Liga Mistrzów Tottenham Hotspur Borussia Dortmund 13 ~ Liga Mistrzów 20182019 W środę w 18 finału czeka nas angielskoniemieckie starcie Tottenham Hotspur zagra na Wembley z Borussią Dortmund Wiemy gdzie obejrzeć transmisję meczu w

Dzieje Oficjalna strona zespołu Stare Dobre Małżeństwo i ~ 1985 8 stycznia Debiut koncertowy kwintetu Stare Dobre Małżeństwo u Chrystusowców seminarium w Poznaniu na Ostrowie Tumskim w składzie Alina Karolewicz Ola Kiełb Marek Czerniawski Krzysztof Myszkowski i Sławomir Plota

Spencer Tracy – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Po zakończeniu edukacji Tracy przystąpił do teatru repertuarowego w White Plains gdzie dostawał oferty ról dalszego poznał swoją przyszłą żonę Louise Treadwell z którą pobrał się 10 wrześż nie był zadowolony z otrzymywanych propozycji przeniósł się do Cincinnati gdzie jego sytuacja nie uległa poprawie

Canon EOS 5D Mark II ~ Zalety Uzytkowałem z Canonem 50mm STM Sigmą 105mm EX ta stara i 28135mm zawsze używałem centralnego punktu zawsze trafiałem idealnie niezaleznie od obiektywu obsługa i ergonomia na max poziomie Używałem do Macro jak i zwykłych zdjęć dzieci portrety nigdy nie miałem z nim problemów

Kino Strona Główna ~ reż Adam Guziński Polska 2016 87’ „Tematy nieobecności męskiego wzorca i dorastania z matką powrotu do dzieciństwa utraty niewinności i ostatniego takiego lata zostały poruszone w tylu filmach tak polskich jak zagranicznych że warto byłoby pokazać je w odrobinę innym świetle wprowadzić dodatkowy wymiar

Bo żyjesz dla kogoś nie dla siebie Słodki Flirt ~ Spakowałam swoje rzeczy Ostatni raz rozglądam się po moim koncie na tym świecie Bo co mam innego Nie mam chłopaka od jakiś 2 miesięcy szukać też mi się jakoś nie chcęMam 2 konie chociaż coś i najlepszych przyjaciół na świecie

Blog użytkownikaFosforella123Słowianka smoki i ~ Od autorki Jest to mój pierwszy blog chociaż postać głównej bohaterki wymyśliłam już na długo przed premierą jws2 Od tamtego czasu większość fabuły zmieniła się nie do poznania ale cóż każda historia dojrzewa